Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Ahad, 7 April 2013

Awas!!!Berhati2 Dengan Soya Yang Anda Minum!!!

Salam sayang semua...agak lama ummi tak update blog...dan beberapa hari tak menjenguk email...berlambak email yang perlu di hadap 2-3 hari ni...hihihi (padan muka!!!)...

Hmmm...sebenarnya ramai yang bertanya kepada ummi tentang ESP...ESP sana ESP sini...senang cerita ESP ni dah mcm 'goreng pisang panas' (ntah2 pisang goreng pun x laris camtu)...hehehe...dalam banyak2 email yang menderu2 masuk untuk membooking ESP ni, ummi sebenarnya tertarik dengan satu email yang di hantar yang mana di pengirim email ini telah copy paste satu artikel tentang keburukan pengamalan soya ke atas manusia...so, persoalannya, bagaimana kenyataan ini hendak di jawab???(haaaa...ceciter ceciter)...

Apa bezanya soya di luar sana .....


Dengan ESP dari Shaklee???

Istimewanya protein soya dari Shaklee ini kerana ianya bersumberkan daripada sumber soya protein terbaik... ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.

Memang benar protein boleh di perolehi daripada sumber seperti ayam, daging, telur dan tenusu,
ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Hebatkan???

Apa yang lebih penting adalah soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dgn shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Non GMO???Ape benda tu???(Dulu pun ummi tak faham jugak!!!)

Senang cerita camni...produk yang beraaskan GMO boleh menyebabkan alergy, toxic, potensi kanser dan antara produk yang paling banyak berasaskan GMO adalah terdiri daripada soya dan jagung!!!So, berhati2 lah jika kalian ada mengambil produk2 yang berasaskan soya dan jagung...pastikan kalian sudah check dengan teliti samada ianya produk GMO atau tidak...

CHECK PROTEIN YANG ANDA AMBIL SEKARANG DEMI MASA DEPAN ANDA...PILIH LAH SOYA YANG NON GMO DAN PASTINYA ESP ADALAH PROTEIN SOYA TERBAIK DAN MENDAPAT PERMINTAAN YANG SANGAT TINGGI!!!


Mengapa ESP menjadi produk yang sangat popular???

Kerana ia menghasilkan tenaga berpanjangan, menjadikan badan serta sel menjadi lbh sihat, menjadi kan kulit lebih cantik, halus, gebu, anjal dan lebih berseri malahan ia telah membantu ramai ibu-ibu yang menyusukan anak dalam penyusuan mereka...MAKA, TAK HAIRAN LAH MENGAPA IANYA HOT STUFF KAMI!!!

Tak caya???Meh tgk apa kata pengguna ini...

 
ANDA INGIN MENCUBA???HUBUNGI KAMI SEGERA!!!
 
Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

*Jika anda ingin 'JOIN UMMI UNTUK MENJANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE', jemput hubungi ummi segera kerana masa itu emas dan ramai dari group ummi yang telah memperolehi 4-5 angka sebulan...Anda bagaimana?Berminat???Hubungi ummi segera di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. 


Salam sayang,




 
 
 

Nadiah Khamis (Kak Nadia)
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap/viber)
nadeeyya_kk@yahoo.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails