Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Isnin, 30 Disember 2013

HOTTT!!!!SURIRUMAH 5 ANGKA????

Salam sayang semua....Tajuk entry kali ini sangat mendebarkan!!!!!SAPER NAK ADA PENDAPATAN 4-5 ANGKA SEBULAN???ANGKAT TANGAN TINGGI2!!!


Bayangkan lah jika duit sebanyak ini anda perolehi di TENGAH2 BULAN DAN SEMASA ITU ANDA SEDANG KESEMPITAN WANG!!!!

Mungkin ianya bukan sekadar satu impian sahaja, kerana ummi dan group biz ummi telahpun merasa keseronokkannya....

Dahulu, ummi hanya seorang pengguna shaklee...tiada langsung terfikir untuk menjadikannya sebagai pendapatan tambahan...cukuplah untuk makan sendiri jek...tetapi rupanya, banyak perkara yang shaklee tawarkan kepada pengedarnya...

Nak tau apa kelebihan menjadikan Shaklee sebagai Bisness Anda???

BESTTT SANGAT!!! Banyak kelebihannya rupanya...Bonus boleh cecah 21%, boleh dapat leadership sampai 6 paras ke bawah, dapat lagi bonus tambahan bila dah jadi coordinator...

Yang paling best, Shaklee turut menawarkan elaun car bonus setiap bulan...so, boleh la bayar installment kereta (YANG KITA INGINI DAN PILIH SENDIRI) atau nak simpan duit tu sendiri pun bolehhhh...

Setiap tahun pulak, enjoyyy...boleh melancong dengan tajaan Shaklee di HOTEL 6 BINTANG PULAK TU...Memang rasa mcm VVIP!!!!

Seriussss!!!Dahulu ummi memang sering mencipta pelbagai alasan untuk Berjaya dalam bisness sekarang...sibuk, anak kecil, tak cukup masa, letih, tak sempat nak buat dan bermacam lagi alasan yang tercipta...tanpa ummi sedar bahawa semua alasan itu rupanya hanya memberikan impak negative pada ummi(menyesal sehh)...masih ummi ingat masa tu pendapatan yang ummi perolehi hanya berlegar sekitar 3 angka sahaja...(rugiii sangatttt)

Hari demi hari, ummi terkesan sesuatu...sedangkan ummi tak serius pun ummi boleh dapat ratus2 di TENGAH2 BULAN...siapa nak bagi kan???agaknya kalau ummi buat serius...x mustahil ianya akan bertambah meningkat...Malahan, ummi tersentak dengan satu 'kejadian' dalam group biz ummi yang telah menyuntik semangat ummi untuk terus 'serius dalam biz ini'...

Bermula itu, ummi mula mengatur langkah baru...study dan mula mengambil tahu semua perkara dan selok belok mengenai Shaklee...dan rupanya ianya SANGAT BERBALOI!!!

Sedar tak sedar, rupanya pendapatan ummi mula meningkat ke 5 angka dan menghampiri 6 angka!!!!Macam tak percaya kan!!! Pendapatan sebulan mencecah 5 angka dah!!!MALAHAN JANGAN TAK PERCAYA JIKA UMMI KATAKAN IANYA LEBIH BESAR DARI PENDAPATAN UTAMA UMMI!!!Syukur Alhamdulillah!!!

Hasrat ummi, memang ummi ingin membantu lebih ramai lagi mereka di luar sana yang ingin memperolehi pendapatan 4-5 angka sebulan...kerana ummi puas dan sangat percaya, bila kita sama2 Berjaya, insya allah hasilnya sangat manis. Malahan lebih menyeronokkan kerana setiap bulan ummi sudah mampu menghulurkan jumlah yang besar pada abah,membelikan kereta buat abah tersayang dan menginfaqkan harta dengan lebih besar berbanding dahulu malahan wang gaji dari pendapatan utama ummi hanya terusik sedikit sahaja dan masih berbaki ...Memang rasa satu kepuasan yang tak terhingga...Alhamdulillah!!!!

Malahan ramai adik2 yang menyertai group ummi sudah merasa 4 - 5 angka sebulan dan insya allah akan mencecah 6 angka sebulan...Oleh itu, jika ada kalian di luar sana ingin sama2 menjana pendapatan bersama group ummi, sila pm ummi atau sms/wassap/call ummi di 012-3975808...Ummi akan daftarkan untuk kalian keahlian untuk seumur hidup:-) 

Jika kalian daftar sendiri keahlian di mana2 branch Shaklee menggunakan id Shaklee ummi..830027 (Nadiah Khamis) dan jangan lupa hubungi ummi untuk ummi bantu kalian untuk bersama2 menjana pendapatan!!!!


KEJAYAAN KALIAN ADALAH MATLAMAT KAMI!!!
Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.

Jika anda ingin saya hantar terus ke muka pintu anda (COD), saya adalah pengedar di Sungai Petani, Kedah dan Pulau Pinang...DO CONTACT ME NOW!!!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

*Jika anda ingin 'JOIN UMMI UNTUK MENJANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE', jemput hubungi ummi segera kerana masa itu emas dan ramai dari group ummi yang telah memperolehi 4-5 angka sebulan...Anda bagaimana?Berminat???Hubungi ummi segera di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. 

Salam sayang,


Nadiah Khamis (Kak Nadia) 
Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap/viber) 
nadeeyya_kk@yahoo.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails