Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Ahad, 26 Mei 2013

HOT!!!!MEMANG RAMAI YANG DAH MENCUBA DAN TERBUKTI SANGAT BERKESAN!!!JOM BACA!!!

Salam sayang semua...agak lama ummi tak menulis di blog kan...huhuhu...maaf ye semua...terima kasih kepada semua pembaca blog yang masih sudi mengunjungi blog ummi:-)

Beberapa hari bercuti, ummi dah macam tak bercuti pun...sibuk ke hulu hilir menghantar pesanan demi pesanan dari customer yang nak cod barang...ummi doakan semua akan mendapat faedah dan kesan yang positif ye:-)

Paling banyak sekali yang di order adalah set 3 m...sebenarnya ramai yang tanya ummi APA DIA SET 3 M???Ok, sebenarnya...set 3 m ini paling banyak di ambil adalah bagi ibu2 yang MENYUSUKAN ANAK TETAPI RAMAI YANG TIDAK TAHU SEBENARNYA SET INI JUGA SANGAT SESUAI BAGI MEREKA YANG INGIN KEKAL SIHAT!!! 

Jom tengok apa yang ada dalam set ini...

Jom baca apa kata pengguna set 3 m ini...

Testimonial 1


Testimonial 2

Testimonial 3

Testimonial 4

Testimonial 5

Testimonial 6

Kalau nak ikutkan banyak giler testimonial tentang set 3 m nihhh...tapi, memang kebanyakan set 3 m ni kebanyakan di ambil oleh ibu yang sedang menyusukan anak...malah, ummi sendiri, walau sudah tidak menyusukan anak lagi, masih kekal mengamalkan set ini untuk bagi maintain sihat...

Bestkan:-) ANDA INGIN MENCUBA???HUBUNGI KAMI SEGERA!!!
Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

*Jika anda ingin 'JOIN UMMI UNTUK MENJANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE', jemput hubungi ummi segera kerana masa itu emas dan ramai dari group ummi yang telah memperolehi 4-5 angka sebulan...Anda bagaimana?Berminat???Hubungi ummi segera di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. 


Salam sayang,





   


 Nadiah Khamis (Kak Nadia)
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap/viber) 

nadeeyya_kk@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails