Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 27 September 2014

SHAKLEE EFFECT: ANDA ADALAH PENGGUNA SETIA PRODUK SHAKLEE???

Salam sayang semua...Adakah anda merupakan PELANGGAN SETIA saya dalam menggunakan produk - produk shaklee????

Berita baik!!! Saya sedang berusaha mencari "TESTIMONI - TESTIMONI TERBAIK" dari pengguna- pengguna Shaklee di luar sana terutamanya jika anda adalah pelanggan setia kami selama ini!!! Inilah masanya untuk berkongsi 'kisah pengalaman dan bagaimana produk Shaklee yang anda gunakan selama ini telah membantu anda menjadi LEBIH SIHAT, PULIH DARI SAKIT YANG ANDA ALAMI DAN SEBAGAINYA...

Sila kongsikan 'testimoni jujur' anda hasil penggunaan produk shaklee tersebut!!!Anda juga boleh letakkan gambar SEBELUM DAN SELEPAS penggunaan produk untuk menyokong testimonial anda tersebut!!!

Contohnya seperti ini:-

TESTIMONIAL PENGGUNA SHAKLEE COLLAGEN POWDER
Anda boleh sharekan 'kisah menarik' anda itu di bahagian komen dan saya akan memilih testimonial terbaik untuk saya muat turun di dalam blog kesayangan anda ini...

Sekiranya kisah anda itu menjadi pilihan saya, anda akan saya berikan GIFT yang sangat menarik...

Suprise GIFT!!!
Oleh itu, jangan berlengah lagi!!! Kongsikan 'pengalaman dan kesan' terbaik anda sepanjang anda menjadi PENGGUNA SETIA SHAKLEE!!! Tarikh tutup adalah pada 30HB SEPTEMBER 2014 JAM 10 MALAM!!!

# Giveaway ini adalah datangnya dari blog saya www.exclusivelypumpingmother.blogspot.com dan ianya TIADA KAITAN DENGAN SEBARANG TAWARAN GIVEAWAY DARI SYARIKAT SHAKLEE..

Anda ingin mencuba produk shaklee ??? Hantarkan wassap atau sms anda pada saya sekarang di :-
012-3975808








 Nadia Khamis
Pengedar Sah Shaklee
Bergerak aktif di kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Serta penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails