Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 21 Jun 2014

HOT!!! 'DIA' SANGAT BERJAYA DI DALAM SHAKLEE!!! KENALI DIA!!!

Salam sayang semua...agak lama saya tidak menulis..tetapi ini bukan bermakna saya melupakan blog kesayangan saya ini!!!

Teruja dengan tajuk di atas??? Ye...beliau adalah salah seorang downline saya yang sedang meningkat naik...Yang lebih saya salute dengan beliau kerana beliau duduk 'jauh' dari saya iaitu di Pahang dan yang lebih membuatkan saya teruja kerana beliau 'tidak memberikan sebarang alasan untuk tidak berjaya'...Malah setiap tunjuk ajar saya beliau ikuti tanpa sebarang alasan kerana itu sekarang beliau sedang meniti tangga demi tangga untuk berjaya!!!

Seawal pembabitan beliau dengan Shaklee, saya tahu suami beliau tidak memberi 'sokongan padu' untuk beliau berjinak2 dlm bisness...saya nasihatkan beliau bahawa yang penting adalah beliau fokus dan buktikan bahawa beliau boleh berjaya...

Dan sekarang, apabila beliau mula MENJANA EMPAT ANGKA SEBULAN..bukan sahaja suami memberikan sokongan malahan suaminya turut menghantar beliau ke Motivation Rally di mana di majlis tersebut beliau dan suami di raikan sebagai salah seorang leader yang berjaya di dalam shaklee!!! Malahan baru2 ini, semasa National Conference yang diadakan setiap tahun bagi penerima2 award Shaklee, beliau merupakan salah seorang penerima award tersebut!!!

Bermula itu, beliau terus tidak menoleh ke belakang!!! Upline jauh bukan di jadikan alasan!!! Yang penting kemahuan dan usaha untuk terus membina impian demi impian terus di kejar!!! Malahan beliau sedang mendidik dan membantu lebih ramai downline di bawahnya untuk turut menjana income seperti beliau!!!

Beliau antara leader saya yang berjaya!!! Beliau adalah ASMIDA HJ AZUDIN...


Jika anda berminat  untuk join beliau atau anda berada di kawasan Pahang khususnya di Jengka 2..beliau boleh di hubungi di :-

Asmida Binti Hj Azudin

H/P : 019-9271449
Facebook : Jom Kekal Sihat Sokmo

Dan jika anda berminat untuk turut di bimbing oleh leader saya yang hebat ini, sila hubungi beliau segera di nombor di atas!!! Saya pasti beliau akan membimbing anda sehingga berjaya...
----------------------------------------------------
  
ANDA MAHU JOIN KAMI MENJANA INCOME BERSAMA SHAKLEE???JOM JOIN KAMI!!! BANYAK KELEBIHAN DAN KESERONOKAN YANG SHAKLEE TAWARKAN UNTUK AHLI SHAKLEE!!!

HUBUNGI SAYA SEGERA!!!BIAR SAYA DAN TEAM INTIFADA MEMBANTU KALIAN MENJANA INCOME 3-6 ANGKA SEBULAN!!!SMS/WASSAP SAYA SEKARANG!!!

HUBUNGI SAYA SEKARANG DI 0123975808 (WASSAP/SMS)








NADIA KHAMIS
PENGEDAR SAH SHAKLEE
BERGERAK AKTIF DI KAWASAN SG PETANI DAN PULAU PINANG
SERTA PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA, BRUNEI DAN INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails