Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Jumaat, 12 Julai 2013

HOTT!!!!TAWARAN ISTMEWA KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG!!!!WAJIB BACA!!!

Salam sayang semua pembaca blog ummi...Semoga semuanya dalam keadaan ceria dan sejahtera sepanjang Ramadhan ini, Insya Allah!!! (Buat semua customer ummi, semoga Set Sepanjang Berpuasa " 3 Mighty Gems" sangat membantu kalian kekal cergas dan bertenaga di Bulan Ramadhan ini ye:-)

Tertarik dengan tajuk di atas???Ye, ianya bukan lagi satu 'omongon kosong' tetapi REALITI!!!!Ummi ingin tawarkan sesuatu yang sangat menarik buat kalian semua!!!! Mengapa???Sudah tentu kerana kalian adalah 'the part of my life' dan sahabat ummi walaupun kita hanya bersua di Alam Maya sahaja....

Ramai sebenarnya yang bertanya dan sangat tertarik untuk JOIN GROUP BISNESS UMMI!!!Malah ramai juga yang bertanya bagaimana mendapat keahlian free seumur hidup + dapat cash back + di bimbing untuk berjaya dalam bisness oleh group kami ????

JADI, JIKA ANDA LAH ORANGNYA...INI TAWARAN TERHEBAT UNTUK ANDA!!!! TERUSKAN MEMBACA HINGGA HABIS:-)

1) BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Ada 2 cara  untuk menjadi ahli Shaklee seumur hidup :-

1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Kalian akan menerima satu BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU (YANG INI PALING HEBAT!!!!)

2) Kalian boleh membuat pembelian bagi mana2 produk shaklee "MENGGUNAKAN ID KALIAN SENDIRI" sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan anggaran RM650 dan secara automatiknya anda akan di daftarkan sebagai AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA!!! (bernilai RM75) dan juga berhak menerima CASH BONUS (bernilai RM30++) dan secara automatik kalian akan di bimbing oleh GROUP BISNESS KAMI untuk menjana pendapatan yang Insya Allah sangat berbaloi2!!!!(Di sini sahaja anda telah jimat sehingga RM 100++!!!!!)


DENGAN SYARAT, PASTIKAN KALIAN MENGGUNAKAN ID SHAKLEE UMMI 830027(NADIAH KHAMIS) SEBAGAI SPONSOR!!!!


Yang lebih seronoknya, apabila kalian mempunyai ID Shaklee sendiri, hanya gunakan atau share id shaklee kalian dengan keluarga, sahabat dan sesiapa sahaja dan apabila UV bulanan kalian mencecah sekurang2nya 150 uv sebulan, ANDA AKAN DI BAYAR SECARA CASH OLEH SHAKLEE!!!! Seronokkan!!!

Malah, ramai antara mereka yang telah join ahli di bawah group ummi yang pada mulanya hanya menjadi ahli untuk makan sendiri sahaja pada mulanya tetapi telah menjana 4-5 angka sebulan!!!Alhamdulillah!!!!

PERLU KE MAINTAIN POINT DAN ADAKAH KEAHLIAN TERBATAL JIKA TIDAK AKTIF???


Seperti yang ummi katakan, kini keahlian Shaklee ADALAH SEUMUR HIDUP!!! Dan tiada paksaan untuk kalian perlu maintain point setiap bulan atau pembelian...(Itu adalah pilihan kita sendiri)...

TETAPI!!!JIKA ANDA INGIN MENJANA PENDAPATAN BERSAMA KAMI, KAMI AKAN BIMBING KALIAN UNTUK BERJAYA DALAM BISNESS INI DAN IANYA FREE!!!!

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)


2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap tengah bulan (14/15hb) iaitu sebanyak lebih kurang 5%-21%. Dan yang lebih menarik, jika kalian hanya gunakan untuk membeli produk untuk diri kalian dan keluarga sahaja turut layak untuk menerima bonus bulanan berdasarkan kelayakan!!!Hebat bukan???


3) BERPELUANG menjana pendapatan 2,3,4-5 angka bersama Shaklee, dengan bantuan SPECIAL GROUP kami.


4) SPECIAL INVITATION kepada SPECIAL GROUP kami untuk melihat sendiri testimonial sebenar pengguna shaklee dan maklumat terperinci mengenai produk2 yang terdapat di dalam Shaklee.

5) Jika kalian join group kami, kalian akan di jemput ke dalam  sebuah group Bisness Shaklee kami di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan "resepi rahsia" bagaimana kami menjana pendapatan dan menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca "Testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini". Malahan kami akan bimbing anda sehingga anda juga boleh berjaya seperti kami!!!

MALAHAN DI DALAM GROUP KAMI, ANDA BERHAK MENDAPAT KHIDMAT NASIHAT BERTERUSAN,MOTIVASI UNTUK BERJAYA DAN KAMI AKAN SHARE KAN BAGAIMANA KISAH MANIS DAN PAHIT SEPANJANG KAMI MENUJU KEPADA KEJAYAAN SEBAGAI PANDUAN KALIAN!!!


SO, SELAMAT DATANG UMMI UCAPKAN KEPADA SEMUA AHLI2 SHAKLEE YANG BARU MENDAFTAR DI BAWAH GROUP " NADIAH KHAMIS "...



DAN PERCAYALAH....TIADA ISTILAH KEGAGALAN  DI TEKANKAN DALAM GROUP KAMI, YANG ADA HANYALAH KEJAYAAN YANG TERTUNDA!!!!SEMOGA BERJAYA DAN JUMPA DI PUNCAK!!! EVERYONE CAN BE A MASTER IN SHAKLEE!!

Jemput baca==>MENTORING IN BIZ SHAKLEE'GROUP JJM'


Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.

Jika anda ingin saya hantar terus ke muka pintu anda (COD), saya adalah pengedar di Sungai Petani, Kedah dan Pulau Pinang...DO CONTACT ME NOW!!!


Salam sayang,
 

Nadiah Khamis (Kak Nadia) 
Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap/viber) 

nadeeyya_kk@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails