Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Rabu, 10 Julai 2013

HOTTTT!!!!IA KEMBALI LAGI!!!!

Salam sayang dan salam ramadhan semua pembaca blog ummi...huhuhu...lamanya ummi tak update blog...banyak betul kekangan...terima kasih buat semua pembaca yang masih setia berkunjung ke sini yer:-) Ummi sangat2 hargai:-)
 
Mungkin belum terlambat untuk ummi ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK!!!Ummi doakan semoga bulan ramadhan ini adalah bulan ramadhan yang lebih baik dari sebelumnya...semoga semua amalan kita di terima oleh Nya...Aminnn...



Oh Ya, lupa ummi nak war2kan...bulan ni sinonim dgn BULAN GLA COMPLEX...so, sepanjang bulan ini, GLA COMPEX akan sentiasa menjadi vitamin yang mendapat ranking tertinggi...Nak tahu apa kelebihan GLA ni? Jom tengok:-)


Apa kepentingan GLA untuk badan kita?
 

  • Mengawalselia estrogen dan testosteron iaitu hormon wanita dan hormon lelaki.
  • Memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Melambatkan menopos dan mengawal simptom2 menopos seperti insomnia, depresi dan penuaan.
  • Memperbaiki prostatomegally iaitu masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing...haa Sesuai untuk lelaki juga ye!
  • Menentang kanser - GLA ialah anti-oksidan yg meningkatkan sistem imun tubuh, jadi ia dapat menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
  • Memperbaiki inflamasi kulit spt eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, bintik penuaan, kurap dan tinea.
  • Meringankan sakit dan bengkak yg terjadi dari rheumatisma dan arthritis.
  • Menghalang komplikasi diabetes - merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil
  • Menghalang tekanan darah tinggi - menghalang pembekuan darah dan merangsang peredaran darah.
  • Memperbaiki tesktur rambut yg kering dan gugur.
  • Dapat memperbaiki keadaan kanak-kanak hiperaktif dan autism (ADD/ADHD)- hal ini telah dibuktikan secara klinikal.
Memang best GLA COMPLEX ni...ummi dan suami memang ambil setiap hari sebagai slh satu pemakanan tambahan kami...meh tgk testimonial pengguna GLA ni....

  Mengapa GLA Shaklee sangat istimewa berbanding produk lain?

GLA di pasaran diperolehi daripada Evening Primrose Oil tetapi GLA Shaklee diperolehi daripada Minyak Borage. Apa kelebihan GLA dalam minyak Borage? GLA dalam minyak Borage adalah 2 kali ganda GLA dalam EPO. GLA dalam minyak Borage juga adalah 3 kali lebih berkesan penyerapannya berbanding GLA dalam EPO...dan semestinya GLA Complex Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi yg paling berkesan.
 
Setiap kapsul GLA Shaklee mengandungi:
lebih 300mg GLA - diekstrak daripada minyak Borage
Minyak Sunflower - sumber terbaik Omega-6
Vitamin E - membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan membantu untuk mengekalkan integriti sel.


Harga Retail ialah RM92..anda boleh SMS saya untuk mendapatkan harga diskaun...Pembelian produk Shaklee daripada ummi, akan mendapat jadual dan TIPS EKSLUSIF untuk kesan yg optimum, juga mendapat Konsultasi PERCUMA..

Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.

Jika anda ingin saya hantar terus ke muka pintu anda (COD), saya adalah pengedar di Sungai Petani, Kedah dan Pulau Pinang...DO CONTACT ME NOW!!!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

*Jika anda ingin 'JOIN UMMI UNTUK MENJANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE', jemput hubungi ummi segera kerana masa itu emas dan ramai dari group ummi yang telah memperolehi 4-5 angka sebulan...Anda bagaimana?Berminat???Hubungi ummi segera di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808.

Salam sayang,
 

Nadiah Khamis (Kak Nadia) 
Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap/viber) 

nadeeyya_kk@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails