Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 15 Oktober 2011

Sape nak cantik????Angkat tangan tinggi-tinggi...

Salam sayang semua...hari ni ummi nak tulis tentang kecantikan...(wah, macam pakar kecantikan pulakkan)...hehehe...actually, ummi percaya semua orang nak kelihatan cantik, bergaya, sweet, handsome, anggun dan mcm2 lagi istilah yang pastinya membawa satu maksud iaitu "kalau org tengok...mulut org ternganga"...kan kan kan...hehehe...Tapi, bagi ummi, kecantikan harus balance antara kecantikan luaran dan kecantikan dalaman...maklum, semua orang pasti bersetuju bahawa kecantikan dalaman are most important...tapi, kalau cantik luar juga ianya SATU BONUS BERGANDA KAN???


Sebelum tu, jom ummi share satu testimonial yang best dgn kalian...Thanks to waniezam...




Buat pengetahuan korang semua aku dah consume 
supplement ni sejak zara berumur 6 bulan until now

Tapi baru-bari nih dekat 2 bulan aku tak consume
sbb budget ciput huhu..
aku suka beli set besar sbb lagi jimat
Semalam baru aku consume balik

Banyak manfaat yang aku dapat sejak makan supplement nih
Antara yang paling nampak kesannya,
bekas jerawat kat muka aku hilang!
kalau korang tak caya leh tengok gambar aku kat bawah



nampak improvement nya kan..

Dalam minggu ni Zulfaa demam dan batuk berkahak
dah seminggu berlarutan 
makan PCM pun tak jalan
Macam2 ubat dah aku bagi

Then baru aku sedar
sepanjang aku consume shaklee ni 
Zulfaa tak pernah demam pun
Bila aku berenti, tak semena-mena 
sakit dia datang
Aku rasa memang ada logiknya jugaklah

So, kalau kalian berminat, boleh lah cuba untuk consume SET D (tgk euphoria Trial pack) yang mana ianya terdiri daripada 3 jenis vitamin iaitu b compleks, vitamin c dan vitamin E...ingin mencuba???sila sms ummi di 012-3975808 atau email ummi di nadeeyya_kk@yahoo.com...

Salam sayang dan ukhuwah,
Kak Nadia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails