Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Ahad, 26 Oktober 2014

HOTTT!!! IN EVENING IN PARISSS!!! I'M COMINGGG!!!

Salam sayang semua...


Wahhh...dah mcm tajuk filem plk kan...yuppp...inilah antara tempat yang paling saya teringin nak pergi sgt2!!! Kalau di ikutkan, byk jugak tmpt yg saya dah pernah melancong...masa tu arwah mak masih hidup lagi...arwah mak memang rajin sungguh merancang untuk bawa kami sekeluarga jalan2 sebab arwah mak cakap selagi kita hidup, bermusafir la hingga ke hjg dunia melihat keindahan ciptaan Allah!!!

So, sejujurnya semasa saya belum bekerja, saya memang tak fikir lansung tentang soal apa yg perlu buat dengan tak semasa melancong..apa yg saya tau, bila cuti sekolah je, kami akan di bawa berjalan2 tak kira la dlm atau luar negara...seronok sungguh masa tu!!! Kami dah sampai ke London, Medan, Indonesia, Jakarta dan tempat plg best sekali semasa kami sekeluarga menunaikan umrah di Mekah...(ni pun nak sgt2 pergi lagi!!!)...

Mana lah saya tau masa tu melancong perlukan kos yang agak banyak jugak!!!

Apabila saya mula bekerja, saya lihat wang gaji yang di perolehi pula hanya cukup sekadar untuk kami sekeluarga berjalan merata pelusuk dalam negara sahaja...untuk ke oversea, nampaknya saya belum berkemampuan dan harus mendahulukan keperluan anak2 terlebih dahulu...

Kerana itu, sejak saya mula bekerja tahun 1999 dahulu, tak pernah ada dlm wishlist saya untuk melancong ke oversea...orang kata ukur baju di badan sendiri...saya hanya mampu melihat rakan2 lain bergembira update kisah mereka berjalan ke oversea!!! Sungguh saya jeles!!!

Tetapi sejak saya mula berjinak2 dengan Shaklee, wishlist ke oversea mula terbayang semula...Insya Allah hasil usaha berkongsi tentang kebaikan produk shaklee dengan semua org di luar sana untuk menaiktaraf hidup mereka, saya dapati satu persatu impian saya mula tertunai...Alhamdulillah!!!

Kerana itu, saya mula memasang angan2 untuk kami sekeluarga berjalan2 ke oversea dengan menggunakan duit yang saya perolehi dari Shaklee...cuma sekarang ini kerana kekangan kerjaya yang agak sibuk, saya harus mengatur jadual perjlnn tersebut sebaik mungkin...saya perlu atur bila tarikhnya, kos yang berkaitan malahan jadual persekolahan anak2 seharusnya tidak terganggu...


Dan inilah antara tempat yang saya teringin sangat nak pergi dan sampai!!!



PARISSSSSS!!! KOTA CINTA YANG MENGGAMIT PERASAAN!!! I'M COMING!!!!

Moga2 Allah permudahkan...tolong doakan saya yer kawan2!!! Nanti dah pergi saya akan update di blog...:-)

Anda ingin mencuba produk Shaklee?? Hantarkan wassap atau sms anda pada saya sekarang di :-
012-3975808








 Nadia Khamis
Pengedar Sah Shaklee
Bergerak aktif di kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Serta penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails