Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Ahad, 19 Oktober 2014

HOTTTT!!!! RAHSIA KULIT CANTIK TERBONGKAR!!!!

Salam sayang semua...hari ni saya nak share dengan kalian tentang apa yang saya ambil untuk memastikan kulit saya kekal sihat, bersih tanpa cela dan sentiasa kelihatan bermaya...Terus terang saya katakan, semasa umur saya menginjak ke awal 20an, saya memang kurang menitik beratkan soal kulit, sedangkan semasa itu, kulit saya nampak sedikit pucat (terutama sekiranya saya keletihan) dan agak kekuningan (tapi bukan sebab masalah hati yer)...malahan jika di lihat secara dekat kulit saya kelihatan agak kusam dan liang2 roma jelas kelihatan terutamanya jika saya menggunakan bedak asas yang tidak terlalu tebal...

Inilah perbezaan antara saya yang dahulu dan saya yang sekarang...

Beza antara kedua - dua gambar ini adalah hampir mencecah 10 tahun lamanya...Gambar saya bertudung biru adalah semasa saya berumur lingkungan 27 Tahun manakala gambar saya bertudung coklat adalah semasa saya berumur 37 tahun...hehehehe...

Antara produk untuk kulit yang paling saya suka dan gemar of coz adalah ESP!!! Mengapa ESP??? Inilah adalah kerana ESP mengandungi kadar protein yg sgt tinggi dan specialnya ESP dari shaklee kerana ianya adalah protein yang non gmo..Setahu saya non gmo adalah protein yang tidak di ubahsuai dan masih mengekalkan keasliannya... Dan setahu saya juga kulit dan hampir keseluruhan tubuh manusia perlukan protein yg mencukupi supaya sel badannya menjadi sihat!!!

Selain itu juga, saya turut mengamalkan vitamin c yang mana saya percaya bahawa semua org tahu bahawa vit c sangat berkait rapat dengan kulit dan imunisasi badan..Dan paling saya suka apabila badan mula rasa tak sedap dan mcm nak mula selsema, saya akan up kan pengambilan vit c menjadi 2 biji...dan ia akan bertindak dalam menaikkan kadar imun badan saya untuk menentang penyakit...

Saya juga turut mengamalkan vitamin E sebelum tidur ..selain ianya juga bagus untuk kulit, saya juga tahu bahawa vitamin e ini bagus untuk menghalang sebarang pertumbuhan abnormal dalam badan seperti ketumbuhan dll...malahan ianya juga sgt sinonim dengan 'vitamin cinta' yang mana ianya sgt bagus untuk mengekalkan prestasi sang suami dan sang isteri...:-)


Tetapi sejak umur saya mula menghampiri angka 40 (belum lagi tau!!!), saya mula gusar kerana saya tahu kebiasaan wrinkle terutamanya di bahagian mata akan mula jelas kelihatan, malahan kulit muka akan mula kendur dan tidak menegang seperti semasa usia 20 an...Sejak itu lah saya , mula mengamalkan 2 vitamin tambahan ini yang menurut saya sangat penting buat saya dalam usia saya sekarang!!!


gambar ihsan en google
Yer...sekarang saya tambah 2 lagi vitamin yang sgt penting buat mereka yang mula menghampiri umur 40 an!!! I love Collagen and Vivix very2 much!!!Sejak saya amalkannya secara konsisten, saya dapat rasakan tekstur kulit makin bertambah baik dan kulit menjadi lebih tegang!!! I likeeee:-)

Dan inilah gambar saya bersama anak didik shaklee saya baru2 ini pada 11hb Oktober 2014 yang lalu semasa menghadiri Class 3R Shaklee Zon Utara di Sunway Hotel, Pulau Pinang...

Gambar ini di ambil pada waktu petang yang mana sebelah paginya saya ada satu program jabatan saya dan sebenarnya memang agak keletihan...tapi syukur lah kulit wajah masih kelihatan fresh walaupun sebenarnya letih yang amat!!!

INI SAHAJA RAHSIA SAYA MENJAGA KULIT WAJAH AGAR KEKAL SIHAT DAN BERSIH!!! BAGAIMANA CARA TERBAIK SAYA AMALKAN VITAMIN2 INI SEHARIAN???JIKA ANDA ADALAH 'PELANGGAN KAMI'...SAYA AKAN DEDAHKAN BAGAIMANA SAYA MENGATUR VITAMIN2 BAGI MEMASTIKAN SAYA MENDAPAT KESAN YANG TERBAIK!!!

Anda ingin mencuba produk yang di maksudkan di atas?? Hantarkan wassap atau sms anda pada saya sekarang di :-
012-3975808








 Nadia Khamis
Pengedar Sah Shaklee
Bergerak aktif di kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Serta penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails