Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Jumaat, 3 Oktober 2014

SHAKLEE EFFECT:INI MEMANG BETUL2 AWESOME!!!! WAJIB BACA!!!

Salam sayang semuaaaaa....

Seronok sgt bila SHAKLEE buat lagi promotion untuk 2 produk!!! PROMO ESP KEMBALI LAGIII!!!!

ESP ni antara produk paling laris...Malahan ini adalah antara produk 1 yang saya sangat suka dan 'jatuh cinta'!!!

Saya kenal dengan ESP semasa saya menyusukan anak kedua iaitu Qistyna...sebagai seorang EP MOM di tambah pula dengan kerjaya yang sangat sibuk setiap hari...berulang alik pula dari Sg Petani ke Pulau Pinang yang memakan masa hampir 1 jam setengah...benar2 membuatkan saya TIADA TENAGA setibanya saya pulang ke rumah...

Semua kerja2 rumah terbengkalai dan anak2 jarang mendapat perhatian saya apatah lagi en suami...bukan kerana saya tidak mahu tetapi bila pulang ke rumah SAYA BENAR2 KELETIHAN!!!

Semasa itulah saya berkenalan dengan ESP...selain dari rasanya yang sangat lazat apabila di campur dgn susu full cream dutch lady saya notice sesuatu!!!

Saya rasa lebih bertenaga!!! Malahan saya masih mampu melayan kerenah anak2 dan menyemak kerja rumah mereka setiap hari...Paling menyeronokkan kerana hasil perahan susu badan semasa itu bertambah!!! Dari hanya 4-5 oz setiap perahan bertambah ke 7-8 oz untuk satu kali perahan!!! Dan saya notice anak saya minum dengan puas dan sendawa kekenyangan!!!


Syukur Alhamdulillah!!!Kegembiraan itu bertambah kerana walau hanya sebagai EP MOM, saya mampu menyusukan Qistyna semasa itu sehingga usianya mencecah 2 tahun setengah!!! Satu jangka masa yang saya sendiri tak sangka2!!! Malahan, jika di lihat perkembangan Qistyna sekarang, jarang sekali dia demam atau selsema dan sekiranya terkena juga Qistyna akan pulih dengan kadar segera!!! Imun badannya menjadi sgt kuat...Alhamdulillah!!!

Saya juga perasan sesuatu di sini!!! Tekstur kulit saya juga menjadi semakin cerah dan sekata...Malahan kutil yang pernah wujud di wajah turut hilang...syukur Alhamdulillah!!!!


Nampak tak beza struktur kulit saya tahun 2003 dengan yang 2013...bezanya dah 10 tahun...tapi sekarang struktur kulit jd lbh baik dgn agak pinkish...Syukur Alhamdulillah!!!

Jadi...jangan lepaskan peluang untuk turut rasa 'effect' dari ESP ni!!! Insya Allah sgt berbaloi!!!Anda boleh grab terus promo ESP BUY 6 FREE 1 atau anda boleh juga mencuba 1 canister ESP ni terlebih dahulu untuk rasakan kesannya yang sangat amazing!!!

Bagi saya, ini ikhtiar kita dan insya allah dengan izin Allah hasilnya sangat menggembirakan!!!

Anda ingin mencuba produk ini??? Hantarkan wassap atau sms anda pada saya sekarang di :-
012-3975808








 Nadia Khamis
Pengedar Sah Shaklee
Bergerak aktif di kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Serta penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails