Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 1 November 2014

HOTTTT!!! DOUBLE TROUBLE PROMO!!!

Salam sayang semua!!! Seronoknya nak heboh2 kat semua orang!!!
Sepanjang Bulan November 2014 ni ada 2 promo yang shaklee berikan!!! Seronoknyaaa!!!

Promo 1 :- OMEGA BUY 6 FREE 1


PROMO 2 : BELI 2 BOTTLE DENGAN PENJIMATAN SEBANYAK 5% DISKAUN

Alhamdulillah!!! Maknanya nak beli 6 pun boleh..nak beli 2 pun jimat sgt2!!!

Bercerita tentang omega guard ni sebenarnya antara sebab terbesar saya sgt suka dengan produk ni kerana kesannya yang sgt positif kepada putri2 saya...

Semasa masih baby dahulu, anak kedua saya Qistyna sgt2 sensitif pada suhu yang sejuk dan habuk...kerana itu, setiap kali saya on kan aircond semasa anak2 saya tidur untuk memberikan mereka keselesaan, pasti Qistyna akan mula batuk sepanjang malam..tetapi apabila saya matikan aircond dan hanya hidupkan kipas angin sahaja, kedua - dua puteri kecil saya ini akan mula menggelisah dan berpeluh2 serta tak nyenyak tidur tambah2 jika cuaca semasa itu panas...ini lebih menyukarkan saya sekiranya kami pergi holiday dan tidur di hotel kerana kebanyakan hotel di Malaysia menggunakan aircond di dalam biliknya...

Kerana itu, apabila Qistyna mencecah umur setahun, saya mula memberikannya sebiji omega sebanyak 3 kali seminggu...walaupun Syasya tiada masalah seperti Qistyna, saya turut berikan beliau dalam kuantiti yang sama seperti adiknya...

Sejak itu, saya nampak kesan positif dan ketara...Qistyna tidak lagi batuk2 sepanjang malam jika tidur di dalam aircond malahan yang lebih menggembirakan saya sebagai seorang ibu, prestasi pelajaran Syasya dan Qistyna sangat cemerlang dan guru2 mereka kerap memberikan komen bahawa kedua-dua puteri saya ini sgt fokus semasa belajar, malah mudah menghadam apa sahaja yang guru mereka ajar!!!

Syukur Alhamdulillah!!!

Kerana itu, saya tak lepaskan peluang untuk grab promo ini...BELI 6 OMEGA GUARD PERCUMA 1 BOTOL TAMBAHAN BERHARGA RM 136.00 !!! SANGAT2 BERBALOI!!!

Jika anda membeli promo ini, anda juga turut mendapat KEAHLIAN PERCUMA DARI SHAKLEE!!!
TUNGGUUUU!!! BUKAN ITU SAHAJA!!! ANDA JUGA AKAN MENDAPAT 'CASH BACK' DARI SHAKLEE TERUS KE DALAM AKAUN ANDA!!!

MALAH JIKA ANDA MEMBELI 2 BOTTLE SAHAJA PUN ANDA MENDAPAT DISKAUN SEBANYAK 5%...MEMANG SGT BESTKAN!!!

 

Anda ingin mencuba produk yang di maksudkan di atas?? Hantarkan wassap atau sms anda pada saya sekarang di :-
012-3975808








 Nadia Khamis
Pengedar Sah Shaklee
Bergerak aktif di kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Serta penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails