Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 26 Februari 2011

Jom Jom Jom...Beli Full Pack dan dapatkan hadiah bernilai RM 1,000.00

Bermula 23 Februari 2011- 30 April 2011
Anda layak untuk mendapat hadiah2 berikut

Hadiah Utama(April)
Product Shaklee bernilai RM1000


Hadiah Bulanan (February, Mac, April)
2 x Fullpack set A
1x Voucher Disc penginapan di Marriot / Renaissance

Apa yang perlu anda lakukan?
  1. Anda hanya perlu membuat pembelian minimum sebanyak RM200 (tidak termasuk kos pos) dalam satu invois menggunakan ID saya 830027(Nadiah Binti Khamis) dan layak menyertainya. (Anjuran GBS).Anggapkan ini hadiah saya buat anda yang banyak memberi sokongan kepada saya selama penglibatan http:exclusivelypumpingmother.blogspot.com secara online.
  2. Pembelian melebihi RM400 melayakkan anda mendapat dua cabutan, RM600 untuk 3 cabutan dan seterusnya.
  3. Jika anda membuat pembelian secara walk in, pastikan anda membeli di branch yang disahkan oleh Shaklee dan bukan dari mana-mana mereka yang menyimpan stok (Shaklee tidak menyediakan stokis) dan sms kan kepada saya di 012-3975808 atau email nadeeyya_kk@yahoo.com : Nama , No telefon dan Sales Order No yang ada dalam invois belian.
  4. Cabutan bagi hadiah bulanan ialah seramai 3 orang dari senarai pembelian di mana kami menyediakan 2 set untuk Multivitamin, b com dan Vitamin C serta seorang akan memenangi Voucher Disc Percutian/ Penginapan Di Marriot/ Renaissance.
  5. Tiada slogan atau soalan yang perlu dijawab.
  6. Cabutan akan dibuat setiap bulan dan BERITA HEBAT : Pemenang hadiah bulanan LAYAK untuk menjadi pemenang hadiah UTAMA. Inilah BONUS BERGANDA! Bermakna walaupun anda telah menjadi pemenang hadiah bulanan , anda masih berpeluang memenangi hadiah UTAMA.
  7. Lebih banyak pembelian lebih banyak peluang!
  8. Punya kekangan untuk membeli vitamin fullpack? Inilah peluang mengajak adik beradik atau opismate anda berkongsi duit dan membeli vitamin bersama. Beli vitamin secara fullpack, dan anda boleh bahagikan kepada rakan / adik beradik yang dikongsi. Mana tahu anda menang? Hadiah juga boleh dikongsikan bersama..kerana hadiahnya 3 botol vitamin full pack set A! Gandakan kegembiraan anda dan adik beradik/rakan kongsi anda...
  9. Jangan tunggu lagi. Pernah dengar iklan Peraturan 88: Sukakannya! Gandakannya! Bermula 23 Februari 2011- 30 April 2011. 
  Pernahkah anda terfikir mengapa Full Pack vitamin Shaklee lebih murah?

* ianya adalah harga ahli dan kami beri kepada semua kawan-kawan termasuklah kalian yang membaca blog ini.
* tiada kos re-packing.
* belian secara pukal pastinya lebih murah :)
* Berbaloi dengan lebih penjimatan!
* Ber "seal" dan lebih baik.

 Jom sama2 kita membeli untuk kesihatan dan MENANG DAN MENANG!!     
    Salam sayang dan ukhuwah, 
    Kak Nadia....

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan

    Jom friend dgn kami di Facebook!!

    Menyokong Penyusuan Susu Ibu

    Menyokong Penyusuan Susu Ibu

    Terima kasih kerana singgah....

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails