Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Khamis, 16 Jun 2011

Kelebihan anda sebagai customer kami...anda akan di jemput menyertai laman sosial kami iaitu Shaklee GBS...

Berita baik buat semua kenalan cyber ummi yang baru mahupun yang lama....kami menyediakan khidmat konsultasi secara tertutup untuk semua customer Euphoria Shaklee(Jika anda customer ummi, of course anda juga di jemput sama). Paling penting add ummi di fb dan maklumkan anda mahu menyertai kumpulan ini. Paling utama, anda perlu menjadi customer kami terlebih dahulu.(Inilah keseronokan menjadi customer kami)
Jika anda belum didaftarkan namun telah menjadi pelanggan ummi, sila add ummi di fb iaitu Nadia Khamis dan nyatakan anda mahu didaftarkan dalam Shaklee GBS.


Apakah kelebihan menyertai Shaklee GBS?


 1. Anda boleh mendapat perkhidmatan konsultasi tentang produk yang akan dipantau sebaiknya oleh ahli Euphoria.


2. Semua tawaran terkini boleh di dapati dalam kumpulan ini.  Ada cabutan bertuah, aktiviti menarik dan harga yang khas untuk customer kami.


3. Kumpulan tertutup ini ditubuhkan untuk menghargai semua customer kami.


4. Anda akan mendapat info dan tips terkini. Ianya sangat ESKLUSIF untuk customer kami sahaja.


Jom sertai hari ini juga!


Jika anda tiada akaun di FB, jom daftar hari ini supaya anda tidak ketinggalan aktiviti kami pada bulan Jun ini!



Anda tak percaya????Jom baca komen salah seorang customer group kami setelah berada dalam laman eksklusif di atas...




Makluman Penting.


Saya menyediakan pek mini kepada mereka yang mempunyai kekangan kewangan untuk membeli vitamin.
Namun anda perlulah menghantar email kepada ummi di nadeeyya_kk@yahoo.com dan boleh juga sms kepada ummi di 012-3975808 untuk mendapatkannya. Walaubagaimanapun  semua tawaran dan pek kecil ini hanya boleh di dapati secara esklusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia.  Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami.
Harap Maklum.



Boleh email kepada saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms kan kepada saya 012-3975808 untuk konsultasi percuma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails