Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 2 Mac 2013

Tawaran Terhebat Yang Sangat Di Tunggu!!!Masa Untuk Memborong!!!Jommmm

Salam sayang semua...wahhh...tak sangka sangat bulan ni Bulan Memborong Ostematrix!!!!Saya suka...Saya suka....hehehehe...meh tengok dulu promo tentang Ostematrix yang tersangat lah best ni...

Wahhh...bestnyerrr...beli 6 botol dapat FREE pulak 1 botol (worth : RM 61.00 )...manusia mana yang tak sukakan benda FREE kan...hehehe...awal2 lagi, bila ummi dapat je sms dr shaklee yang offer sepanjang bulan Mac ni adalah Ostematrix, memang ummi dah borong pun terus 12 botol...so, dapat la free 2 botol...sejuk je rasa hati tengok free tu...(jangan jelesss...hehehe)...Hari tu jugak, ramai customer2 ummi yang dapat tahu ostematrix jd offer bulan ni...ada yang rembat offer ni dan tak kurang jugak yang order sekali dengan kawan2...so, kongsi pun dapat jgk free asal sahaja jumlah ordernya 6...(bukan shaklee tanya pun order beramai2 ke, berjemaah ke kan..)...

Kenapa ummi kata yang ostematrix ni best sangat??? Meh tgk apa kata mereka yang telah menggunakan Ostematrix ni...


Dan ini pula kisah yang sangat amazing yang pernah ummi coretkan satu masa dahulu...baca di sini...KLIK==>SINI...Dahulu beliau hanyalah seorang pengguna tetapi kini telah menjadi rakan biz ummi apabila mendapati supplement shaklee banyak merubah diri dan keluarganya dari sudut kesihatan...

Mengapa ummi memilih ostematrix dari shaklee berbanding vitamin kalsium yang melambak terdapat di pasaran sekarang???Apa istimewanya ostematrix shaklee???

Kelebihan Ostematrix Shaklee ialah kerana ia mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet disamping magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak menyebabkan kita sembelit dan lebih selamat dari risiko batu karang.

Sekiranya anda mendapati anda adalah seorang yang mudah stress, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.


Jika anda seorang yang bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!

Jika anda seorang ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.

Jika anda seorang ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.

Jika anda seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang ( osteoporosis)

Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!

Paling best tentang Ostematrix Shaklee sudah tentu TIADA SILIKA GEL !!!!I Love It!!!


So, jangan tunggu lama2...ramai dah borong ni sebab nak share dengan family, kawan2 dan tak kurang nak buat stok...Jangan tunggu sampai shaklee buat pengumuman pula OSTEMATRIX DAH HABIS DI PASARAN!!!Haaa...jangan berputih mata tau...Dan jika kalian tidak mahu membeli 6 sekaligus, cthnya nak beli 3 ke...masih ada tawaran istimewa yang ummi tawarkan khusus untuk pelanggan setia ummi...nak tau???Meh2 kita bisik2...sms/wassap/viber/email ummi segera...cepat2 tau:-)

* Testimoni ini adalah pengalaman consumer sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808. Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.


* Jika anda ingin 'JOIN UMMI UNTUK MENJANA PENNDAPATAN BERSAMA SHAKLEE', jemput hubungi ummi segera kerana masa itu emas dan ramai dari group ummi yang telah memperolehi 4-5 angka sebulan...Anda bagaimana? Berminat???Hubungi ummi segera
di nadeeyya_kk@yahoo.com atau sms/wassap/viber di 012-3975808.


 Salam sayang,











Nadiah Khamis (Kak Nadia)
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap)

nadeeyya_kk@yahoo.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails