Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Khamis, 12 Disember 2013

HOTTTT!!!!PENGEDAR SAH SHAKLEE DI P PINANG DAN SG PETANI, KEDAH!!!!

Salam sayang semua!!!!hehehe...Hari ni tetiba nak bagi heboh2 kat semua orang...Yup...sebelum ni maybe ada yang tahu atau yang x pasti kan...so hari ni dengan sukacitanya, ummi nak umumkan...


UMMI ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI PENANG DAN SG PETANI, KEDAH...(Wahhhhhh)


Sebenarnya, dah agak lama juga ummi jadi pengedar ni...seingat ummi dah nak masuk 3 tahun pun...bermula dari hanya sebagai pengguna dan setelah ummi merasai sendiri keberkesanan produk ini ...malahan ianya sangat bersifat natural dan semulajadi membuatkan ummi terdorong untuk menjadi pengedar AKTIF dan membantu semua orang di luar sana yang ingin turut merasai kehebatan produk ini...Malah ummi kini telah mula menjana income 5 angka melalui Shaklee!!!


Haaa???Apa yang menariknya jika menjadi pelanggan tetap ummi...Jeng Jeng Jeng....

1) Setiap pelanggan akan di berikan konsultasi percuma dan panduan cadangan pengambilan setiap vitamin yang di ambil termasuklah jika kalian mengalami healing crisis.

2) Konsultasi dan sebarang permasalahan yang berkaitan dengan pengambilan produk ini bukan sahaja mendapat konsultasi jarak pendek tetapi ianya berterusan...

3) Panduan memilih supplement dan supplement yang sesuai dengan bajet kalian (wahhhhhh lagiii)

4) Dan yang pastinya harga yang ummi tawarkan buat semua pelanggan ummi adalah harga yang TERBAIKKKK...

So, nak cuba vitamin natural terbaik???Jom contact ummi...

Sms/wassap ummi di 012-3975808 atau email ummi di nadeeyya_kk@yahoo.com atau pm ummi di FB ummi (Nadia Khamis)

Dan bagi mereka yang berada di sekitar Pulau Pinang (Seberang Perai) atau Sg Petani, Kedah , kalian boleh membeli secara COD atau pembelian secara langsung. Sila hubungi ummi untuk temujanji...:-)


Dan yang lebih best lagi...jika kalian berada di luar dari kawasan jajahan (eh, jajahan ke???) ummi, kalian juga boleh menghubungi adik2 ummi untuk dapatkan produk2 ini secara COD (boleh tengok di sidebar sebelah kanan- pengedar shaklee...atau kalian juga boleh minta ummi buat poslaju di mana sahaja pun kawasan tempat kalian berada!!! 

Bestkan!!!Kalau nak jadi pengedar pun boleh......Jom Jom Jom...sertai kami hari ini!!! Ramai yang telah menjana income 4-5 angka bersama Shaklee!!!

Bak kata Ibu Biz saya...
 
Kalau makan gaji, dpt ke kita... 

1. Naik gaji tiap bulan? 
2. Syarikat rai kenaikan pangkat kita?
3. Syarikat buat celebration kejayaan kita? 
4. Masuk keluar opis flexible hours?
5. Bonus atau gaji tanpa had siling? 

Tapi percaya tak dalam Shaklee semua ada!!!! Semua boleh! Jadi anda nak tengok aje orang berjaya? Takut bersaing? Jangan risau Allah akan bantu! Takut tak de customer? Buatlah amalan jemput rezeki! Takut tak berjaya? Buat dulu baru tahu! Join our team! Group Intifada Jutawan Shaklee!! 

Hubungi ummi segera!!! 012-3975808!!!Sekarang!!!.

Salam sayang,










Nadiah Khamis (Kak Nadia)
Pengedar Sah Shaklee Sg Petani dan Pulau Pinang 
Shaklee Independent Distributor

[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap)
 
nadeeyya_kk@yahoo.com


1 ulasan:

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails