Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Khamis, 11 Disember 2014

HOTTTTT!!! INI MEMANG BETUL2 GILERRRR!!!!

Salam sayang semua!!! Bulan ini memang betul2 hottt!!!Shaklee betul2 buat saya rasa nak meloncat2!!! Semua orang sudah tahu bahawa sepanjang Bulan Disember 2014 ini, Shaklee buat 2 promo produk yang berkait rapat dengan SET KULIT dan mendapat permintaan yang sangat tinggi!!! Tup Tup, semalam Shaklee buat HAVOC LAGI!!! Satu lagi Produk yang terlaris untuk SET KULIT di lancarkan promonya!!! Seriusss!!! Yang ini MEMANG BETUL2 LEBIH AWESOME!!!!


Arghhhhh!!! Rasa nak meloncat2!!! (memang dah meloncat pun, hehehe)...COLLAGEN POWDER PULA DI UMUMKAN SEBAGAI PROMO TAMBAHAN UNTUK BULAN INI!!!! YES YES YES DAN YES LAGI!!!!

Jika biasanya promo yang Shaklee buat BUY 6 FREE 1 tapi tapi tapi....

Kali ini promonya BELI 3 FREE 1...KALAU BELI 6 DAH SAH2 LA FREE 2...SEKOTAK RM 298 PULAK TU!!!!  MAKNANYA JIKA ANDA BELI 6 KOTAK ANDA DAH UNTUNG RM 596!!!!
BUKAN ANDA SAHAJA TERPERANJAT!!! MALAHAN SEMUA CUSTOMER2 SAYA TERKEJUT DAN BERLUMBA2 MEMBELI!!!


Bukan itu, sahaja, dengan pembelian promo collagen ini juga banyak lagi yang anda akan dapat!!! Teruskan membaca!!!!

Anda tahu??? Jika anda membeli 3 KOTAK COLLAGEN POWDER INI dalam bulan ini melalui saya, banyak KEISTIMEWAAN YANG ANDA AKAN PEROLEHI!!!

1) Anda akan dapat secara PERCUMA 1 KOTAK TAMBAHAN COLLAGEN POWDER yang bernilai RM 298.00!!!

2) Anda akan layak untuk menjadi AHLI SHAKLEE SEUMUR HIDUP TANPA MEMBAYAR YURAN KEAHLIAN SEBANYAK RM 65.00


3) Anda layak untuk menerima 'BONUS TAMBAHAN' DARI SHAKLEE DENGAN PEMBELIAN INI


4) Anda layak menyertai team hebat kami iaitu GROUP INTIFADA JUTAWAN SHAKLEE dengan kepakaran kami dalam membantu anda menjana pendapatan bersama Shaklee untuk income 3,4,5 dan 6 angka sebulan. Sila klik di sini==> HEBATNYA MENYERTAI GROUP INTIFADA


5) Anda akan di bimbing secara profesional dan berterusan berkaitan dengan penggunaan semua produk berkualiti Shaklee


JIKA ANDA ADALAH ORANGNYA, ANDA TIDAK PERLU BUANG MASA LAGI!!! JALANKAN MISI ANDA UNTUK MEREBUT PELUANG INI!!!


JANGAN LUPA!!!! TAWARAN INI HANYA BERLANGSUNG SEPANJANG BULAN INI SAHAJA...IA AKAN BERAKHIR PADA 31HB DISEMBER 2014 SAHAJA!!!


HUBUNGI SAYA SEGERA!!!BIAR SAYA DAN TEAM INTIFADA MEMBANTU KALIAN MENJANA INCOME 3-6 ANGKA SEBULAN!!!SMS/WASSAP SAYA SEKARANG!!!


012-3975808(SMS/WASSAP) - KAK NADIA


Jika anda mahu mencuba vitamin Shaklee dengan 'harga terbaik' boleh sms/wassap/viber di 012-3975808 atau email saya di nadeeyya_kk@yahoo.com . Konsultasi dan panduan pemakanan dan kesihatan akan diberikan percuma.


Jika anda ingin saya hantar terus ke muka pintu anda (COD), saya adalah pengedar di Sungai Petani, Kedah dan Pulau Pinang...DO CONTACT ME NOW!!!


Salam sayang,






Nadiah Khamis (Kak Nadia)
Pengedar Sah Shaklee kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Shaklee Independent Distributor[ID No : 830027]
012-3975808 (sms / wassap/viber)

1 ulasan:

  1. semoga bahagia dan berjaya dengan apa yang dilakukan. Jom luangkan masa membaca ebook ini

    kenali anak anda

    BalasPadam

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails