Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Selasa, 9 Disember 2014

HOTTT!!! ANDAKAH YANG KAMI CARI?????

Salam sayang semua...terima kasih buat semua yang sudi datang ke blog saya..bagi mereka yang sudah biasa dengan blog saya, pasti tahu bahawa saya kini amat komited untuk membantu SEBERAPA RAMAI ORANG DI LUAR SANA UNTUK MENJANA INCOME TAMBAHAN DI TENGAH BULAN!!! Kebanyakan adik2 bisness saya kini kebanyakannya berada di Semenanjung Malaysia...Kini kami berhasrat untuk melebarkan sayap ke sebelah Sabah Sarawak dan Brunei!!!! KAMI SEDANG MENCARI ANDA YANG BERADA DI KAWASAN INI!!!



Jika anda  adalah :

1) SEORANG YANG BEKERJA TAPI PERLUKAN WANG TAMBAHAN?
2) SEORANG GRADUAN TAPI MASIH BELUM BEKERJA?
3) SEORANG SURIRUMAH YANG INGIN MEMBANTU PENDAPATAN SUAMI DENGAN BEKERJA DARI RUMAH?
4) SEORANG PELAJAR YANG INGIN MEMBANTU MERINGANKAN BEBAN IBU DAN AYAH?
5) SEORANG YANG MASIH BELUM BEKERJA KERANA SUKAR MENDAPAT PEKERJAAN?

ADAKAH  ANDA BERADA DI SABAH, SARAWAK DAN BRUNEI???


KEJAYAAN KALIAN ADALAH MATLAMAT KAMI!!!

Ada 2 cara untuk join group di bawah saya :-


1) Free Keahlian :-

HANYA BUAT PEMBELIAN DARI MANA2 PRODUK SHAKLEE (KALIAN BOLEH BELI SHARE DENGAN KAWAN2 ATAU FAMILY) SEBANYAK ANGGARAN RM 650 IAITU BERSAMA 200 UV DENGAN MELETAKKAN NAMA DAN ID SAYA SEBAGAI SPONSOR (NADIAH KHAMIS, ID SHAKLEE 830027).....

ATAU KALIAN BOLEH MINTA SAYA DAFTARKAN KEAHLIAN DAN PEMBELIAN KALIAN SEKALIGUS DENGAN BANK IN KE AKAUN SAYA SEPERTI YANG BERIKUT :
MAYBANK 157344089589 ATAU CIMB 12051392945526 (NADIAH KHAMIS) DAN MAKLUMKAN SAYA MENERUSI SMS/WASSAP/VIBER.

2) Mendaftar dengan pembayaran sebanyak RM 65 dan tambahan RM 10 untuk starter kit pendaftaran di hantar terus ke rumah anda!!!

JOM JOIN KAMI SEKARANG!!! WASSAP SAYA SEGERA DI :-


012-3975808


Salam sayang,










Nadia Khamis
Pengedar Sah Shaklee
Bergerak aktif COD di kawasan Sg Petani dan Pulau Pinang
Serta penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails