Buat putri - putri kesayanganku....

Blog ini adalah khusus mengenai sharing saya dan customer2 saya yang menggunakan produk Shaklee, kisah penyusuan saya sebagai EP MOM selama 2 tahun setengah, semua memori hidupku,semua kegembiraanku, kedukaanku,obsess ku dalam menghayati erti penyusuan,kebanggaan ku mengenai anak2 ku tersayang (Syasya Dan Qistyna) dan buat semua insan-insan di luar sana yang ingin berkongsi pengalamanku...Semoga setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya...


Sahabat2 kesayangan ummi

Doa (Ya Allah...Kabulkan Doa Kami)..

Bismillahirahmanirrahim...Ya Rahman Ya Rahim Ya Allah..Kurniakan rahmat dan kasih sayangMu ke atas kami..Berikan faedah dan kebaikan ke atas semua sahabat yang mengunjungi blog ini, kuatkan ikatan persahabatan dan ukhuwah kami dalam keberkatan Mu, murahkan rezeki kami, permudahkan lah semua urusan kami, kabulkan lah semua permohonan kami, panjangkan usia kami agar kami dapat beribadat kepada Mu dan hidupkanlah dan matikan lah kami dalam cahaya keimanan dan keredhaan Mu...amin...ya rabbalalamin...

Montage Group Intifada

Sabtu, 10 Disember 2011

Nak awet muda dan sihat???Ini jawapannya....

Salam sayang semua...maaf sbb agak lama menyepikan diri...bebanan kerja yang bertambah dan adik ipar yang baru sahaja melansungkan pertunangan dengan pilihan hatinya Jumaat lepas membuatkan asyik2 tertangguh entry2 yang nak di tulis di blog ummi ni...


So, hari ini, ummi nak berkongsi dengan kalian satu lagi produk terbaru dan terhebat dari shaklee...sejujurnya, ummi masih belum mencuba produk ini kerana produk ini tidak boleh di amalkan oleh ibu yang menyusukan anak...insya allah, sedikit masa lagi apabila qistyna benar2 wean off, ummi pun sgt2 teringin nak mencubanya...so, apa yang ummi share ini adalah hasil dr pengalaman mereka yang telah mencuba produk ini...apakah produk yang ummi maksudkan itu????

Ya, inilah vivix...ia adalah produk terlaris dengan jualan sejuta botol sejak tahun pertama diperkenalkan di Amerika Syarikat (AS) dan Kanada.


Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.

Jom kita tengok apa kata pengguna xixiv (testimonial dr Emak kepada Norita)


Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak  kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu.
Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.
Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.
Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.
Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari...selagi ada daya usaha.



Lagi testimonial dr negara luar :



Haaa...nampak tu...teruja kan...owhhh...tak sabar2 ummi nak mencubanya lepas wean off ini...maklumlah, sekarang kan kakitangan kerajaan boleh bekerja sampai 60 tahun...haaa...at least, kalau dah sampai umo tu tapi org still panggil 'kakak' ehem ehem...kira ok la tu kan...hihihihi...


Kebetulan, bulan ini adalah bulan vivix...maksudnya ada offer yang sgt2 best ttg vivix ni...dan kebetulan pula, akhir bulan ni kan kakitangan awam dpt bonus pada 19hb Disember...dan sape2 yang nak bagi special present utk mak dan ayah kita, inilah masanya...(maklumlah org tua mmg tak nak telan pil banyak2)..so, pengambilan xivix hanya perlukan sesudu teh sehari sahaja...mudahkan...(pssstt...inilah masa anda menunjukkan keprihatinan dan tanda kasih syg anda pada ibu bapa anda...well duit boleh cari tapi mak bapa tak leh nak beli lagi...kan kan kan)


So, kalau anda berminat dan nak tau apa offer yang ummi tawarkan bulan ini, sila sms atau contact ummi di 0123975808 atau email ummi di nadeeyya_kk@yahoo.com atau pm ummi di FB ummi (Nadia Khamis)...

P/S : Vivix sesuai utk mereka yg berumur 18 tahun ke atas. Tidak sesuai bagi ibu hamil, ibu yang menyusukan anak dan kanak2 bwh umur 18 tahun. 


Salam sayang dan ukhuwah,
Kak Nadia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jom friend dgn kami di Facebook!!

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Menyokong Penyusuan Susu Ibu

Terima kasih kerana singgah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails